«Е-пенсія»: нова модель призначення пенсії, не виходячи з дому

10 вересня 2019, 15:13

Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через веб-портал електронних послуг Фонду.

«Людина може самостійно подати через наш портал усі документи, які необхідні для отримання пенсійного забезпечення. І відповідно, звернутися до відділення, коли їй/йому прийде відповідна СМС, і отримати посвідчення пенсіонера», - розповів голова правління Пенсійного фонду (ПФУ) Євген Капінус.

Для того, щоб подати заявку онлайн, необхідно зареєструватися на веб-порталі електронних послуг, заповнити відповідну анкету, завантажити необхідні документи, підписати заяву електронним підписом і відправити в ПФУ.

Звичайно, пенсіонерам треба мати електронну пошту. На неї прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Час очікування розгляду заяви — десять днів, сервіс є безкоштовним.

Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-пенсія»), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян із Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Які ще сервіси є в Особистому кабінеті ПФУ?

Вже кілька років за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України можна:

отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

отримати пенсійну інформацію (для пенсіонерів);

формувати запити на попередню підготовку документів;

подавати скарги;

записатись на прийом до фахівців Фонду.


Виконавчий апарат обласної ради