Комісія районної ради розглянула стан виконання Програми створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг

03 квітня 2019, 15:34

Як інформують в Тальнівській районній раді, постійна комісія районної ради з питань комунальної власності, промисловості та регуляторної політики розглянула стан виконання Програми створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг в Тальнівському районі на 2013-2020 роки.

З означеного питання інформувала Оксана Чорна – керівник Центру – адміністратор Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

Нею, зокрема, зазначено, що метою та завданням Програми є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади району шляхом створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг (далі – Центр) та створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.

Відмічено, що впродовж року середньомісячна кількість адміністративних послуг, наданих через Центр, становить 325 послуг, не враховуючи консультації та видачу документів. Всього за 2018 рік надійшло 3979 заяв суб’єктів звернень та видано 3804 результатів, включаючи дозвільні документи.

Центр налагодив тісну співпрацю із службами та відділами райдержадміністрації, а саме: службою у справах дітей, відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, управлінням агропромислового та економічного розвитку райдержадміністрації, управлінням соціального захисту населення тощо.

Окрім цього, Центр співпрацює із відділом у Тальнівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, районним сектором УДМС України у Черкаській області, Держпродспоживслужбою в Тальнівському районі, відділенням ДАІ Тальнівського РВ УМВС України в Черкаській області, Тальнівським сектором УДС НС в Черкаській області, Головним територіальним управлінням юстиції в Черкаській області.

Зазначено також, що з жовтня 2018 року в приміщенні Центру встановлено еквайринговий РОS-терминалы для оплати послуг, а також підключено до системи електронного документообігу АСКОД два робочі місця, що значно прискорює надання послуг населенню.

Завдяки Центру надання адміністративних послуг, що діє за принципом «єдиного офісу та відкритого простору», відвідувачам і заявникам надаються якісні та кваліфіковані адміністративні послуги.


Виконавчий апарат обласної ради