Секретарі сільських, селищних рад підвищують професійну компетентність



Секретарі сільських, селищних рад підвищують професійну компетентністьПрограма короткострокового тематичного семінару «Реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні» передбачає надання знань, вмінь та формування практичних навичок, необхідних секретарям сільських, селищних рад для виконання своїх функціональних обов’язків та забезпечення ефективного управління територіальною громадою в умовах проведення адміністративної реформи.

Серед питань, що внесені для обговорення на семінарі – основні засади реформування місцевого самоврядування та положення Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року; перспективи кадрової політики в органах місцевого самоврядування; вимоги до ведення службової документації та організації контролю; особливості ведення погосподарського обліку; порядок вчинення нотаріальних дій посадовими особами сільських, селищних рад у відповідності з чинним законодавством; нормативно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану; основні аспекти державної реєстрації прав на нерухоме майно та ін.

З метою ефективної реалізації в області державної антикорупційної політики для слухачів семінару проведена тематична зустріч, під час якої представники сектору з питань запобігання та виявлення корупції обласної державної адміністрації надали роз’яснення основних напрямів державної політики України у сфері запобігання корупції та впровадження електронного декларування.

Для реалізації програми семінару запрошені представники виконавчого апарату обласної ради, обласної державної адміністрації, Головного територіального управління юстиції в Черкаській області, Державної регуляторної служби України в Черкаській області, Черкаської агенції регіонального розвитку та Черкаського районного нотаріального округу.


Виконавчий апарат обласної ради

Друкувати   Версія для друку