Оголошення про проведення конкурсу



Відповідно до статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" виконавчий апарат Черкаської обласної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

1. Головного спеціаліста відділу обліку та використання майна управління майном виконавчого апарату обласної ради.
Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; уміння працювати з комп’ютерною та іншою оргтехнікою, вільне володіння державною мовою.

2. Головного спеціаліста відділу обліку та використання майна управління майном виконавчого апарату обласної ради.
Загальні вимоги до кандидатів: вища юридична освіта, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; уміння працювати з комп’ютерною та іншою оргтехнікою, вільне володіння державною мовою.

Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс з 9 до 18 години за адресою: 18000, м. Черкаси, бул. Шевченка, 185, кімната 431.

05.07.2017