Оголошення про проведення конкурсу



Відповідно до статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" у виконавчому апараті Черкаської обласної ради оголошено конкурс на заміщення вакантної посади керівника секретаріату обласної ради.
Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
Документи на конкурс приймаються з 20 грудня 2017 року до 18 січня 2018 року включно з 9 до 17 години за адресою: 18000, м. Черкаси, бул. Шевченка, 185, кімната 431.
Інформацію про порядок проведення конкурсу можна отримати за телефоном 54-27-28."