Голови ОТГ обговорили низку важливих питань щодо організації роботи громад

29 січня 2019, 13:03
Голови ОТГ обговорили низку важливих питань щодо організації роботи громад28 січня 2019 року в Білозірській ОТГ проведено зустріч з головами ОТГ Черкаської області щодо організації роботи об’єднаних громад у сфері соціальних послуг, освіти, створення ЦНАПу.

Зі вступним словом до учасників семінару звернувся сільський голова Володимир Міцук. Як голова Черкаського регіонального відділення Асоціації ОТГ він розповів про роботу Асоціації та поділився планами на майбутнє, зокрема, щодо спортивно-масової та культурної роботи в громадах.

Голови ОТГ обговорили низку важливих питань щодо організації роботи громадПотім учасники заходу одноголосно прийняли лист-звернення до голови Черкаської обласної державної адміністрації Олександра Вельбівця щодо необ’єктивного перерозподілу додаткової дотації для утримання закладів освіти та охорони здоров’я у громадах та лист-звернення до Голови Верховної Ради України Андрія Парубія про прийняття ряду важливих законів щодо реформи децентралізації.

Цікавою та змістовною була доповідь начальника відділу організаційно-правової роботи обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Людмили Пони щодо створення служб у справах дітей, надання соціальних послуг в громадах, а також щодо відповідальності голів ОТГ.

Голови ОТГ обговорили низку важливих питань щодо організації роботи громадПотім представник Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Олеся Зарудніцька детально проінформувала присутніх про умови участі у 3 раунді Програми «U-LEAD з Європою» зі створення/модернізації ЦНАП, про види допомоги та терміни етапів 3-го раунду.

У ході зустрічі було розглянуто ряд важливих питань, зокрема, щодо написання Стратегій розвитку ОТГ та створення спроможної мережі закладів освіти й території ОТГ.

Захід був організований за підтримки Черкаського відокремленого підрозділу установи «Центру розвитку місцевого самоврядування» та виконавчого комітету Білозірської сільської ради.