Рада внесла зміни до положення про Почесну грамоту
Зміни стосуються визначення суб’єктів, які мають право вносити подання про нагородження та уточнення вимог до документів, які додаються.
Зокрема, подавати документи надається право:
- голові ОДА, керівникам територіальних органів міністерств, відомств та інших центральних органів виконавчої влади;
- командирам військових з’єднань, частин та підрозділів Збройних Сил України;
- голові й депутатам Черкаської обласної ради, головам районних рад, сільським, селищним, міським головам;
- керівникам підприємств, установ, закладів спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Черкаської області.
Окрім цього, передбачається чіткий перелік обов’язкових відомостей у біографічній довідці особи (дата та місце народження, місце роботи та посада, громадянство, освіта, стаж роботи, трудова діяльність, державні нагороди та відомчі відзнаки, відзнаки обласної ради, інформація про обрання депутатом, контактна інформація).
Також визначаються вимоги до засвідчення біографічної довідки окремо для працюючих – підписом керівника кадрової служби за основним місцем роботи та для непрацюючих – підписом особи, яка вносить подання.
Відповідальність за добір кандидатур до нагородження, достовірність викладеної в поданих документах інформації, пропонується покласти на осіб, які вносять подання обласній раді.