Володимир Ходак: «Торгово-промислова палата допомагає бізнесу розвиватися» - «Черкаський край», №30,18 квітня 2012 року
18 квітня 2012, 20:08
У будь-якому бізнесі час від часу виникають труднощі. Однак їх можна уникнути чи принаймні зробити не такими відчутними, якщо мати достатньо інформації. Це стосується й інформації стосовно ситуації на ринку, і юридичних знань, і про ті товари, з якими працює підприємець. А в цьому представникам бізнесу допомагає Черкаська торгово-промислова палата. Вже п’ять років одна з провідних дистрибуційно-логістичних компаній України – черкаська компанія «Ходак» співпрацює з ТПП. Про те, що дає бізнесу така співпраця, розповідає член Ради ТПП України, генеральний директор ТОВ «Ходак», депутат Черкаської обласної ради Володимир Ходак.
– Володимире Анатолійовичу, які реальні кроки допомоги бізнесу здійснює ТПП?
– Передовсім робота ТПП спрямована на те, аби допомогти бізнесу вийти з посткризового періоду. Це створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, допомога вітчизняним товаровиробникам у пошуку ринків збуту та просуванні продукції за кордоном. У цьому напрямку ми намагаємося активно працювати з владою, аби привернути увагу державних структур до вирішення проблем бізнесу. Також ТППУ надавала свої пропозиції щодо розвитку економіки на загальнодержавному рівні, відстоювала вигідні підприємцям законопроекти, пропонувала свої рекомендації державним виконавчим структурам щодо подолання кризових ситуацій у різних секторах економіки тощо.
Проблеми хлібопекарської, молочної, переробної, виноробної та інших галузей, створення оптових ринків для сільськогосподарської продукції, внесення змін до Податкового кодексу України та законів, які впливають на бізнесову діяльність тощо – все перебувало у зоні постійної уваги ТППУ та її профільних комітетів.
– Чи активно черкаські підприємці співпрацюють із Палатою?
– Так, торік до Черкаської ТПП доєдналося 30 нових членів. Тож нині вона об’єднує 308 промислових і бізнесових структур, організацій, приватних підприємців. У цілому ж кількість членів ТПП України сьогодні становить близько 9,4 тисячі, що майже на 300 членів більше, ніж у 2010-му році. Вже це доводить, наскільки ефективною вважає український бізнес підтримку торгово-промислових палат і ті різноманітні послуги, які вони надають, – інформаційні, освітні, в налагодженні зовнішньоекономічних зв’язків, виставковій діяльності, з питань сертифікації походження товарів, митного оформлення вантажів, проведення експертизи товарів, впровадження Карнетів АТА, пошуку ділових партнерів, нових ринків збуту тощо.
– Чи з’явилися якісь нововведення у роботі Палати?
– Торік Черкаська ТПП започаткувала проведення зустрічей з керівниками підприємств за галузевим принципом, аби уникнути бар’єрів у розвитку галузей економіки. Також палата запровадила практику компенсації підприємствам – членам Палати – фінансових затрат у виставкових заходах. Було проведено понад 20 навчальних заходів з актуальних питань підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності, в яких взяли участь і працівники ТОВ «Ходак». Перспективними для бізнесових кіл області були зустрічі з представниками органів влади, членами закордонних делегацій та ін.
– Наскільки продуктивним є вихід так би мовити «у світ» – за кордон?
– Налагодження міжнародних зв’язків – це також один із головних напрямків роботи як Торгово-промислової Палати України, так і Черкаської ТПП. Торік Торгово-промислову палату України відвідало 103 іноземні делегації з 39 країн світу. Нині діють двосторонні угоди про співробітництво між ТПП і партнерськими організаціями майже в 90 країнах світу. Відбувається постійна співпраця з торгово-економічними підрозділами при посольствах України за кордоном та іноземними дипломатичними представництвами в Україні, делегацією Євросоюзу в Україні. Реалізується ціла низка міжнародних програм і проектів, українські підприємці беруть участь у різноманітних бізнес-форумах як в Україні, так і за кордоном.
При ТПП України діє Міжнародний комерційний арбітражний суд, де тільки минулого року було розглянуто понад 400 справ, працює Морська арбітражна комісія.
Робота проводиться велика, різнопланова і головне – на результат. І така динаміка діяльності, її ефективність безумовно впливає на покращення активності самого бізнесу, від чого великою мірою залежить і розвиток економіки України в цілому.
– ТОВ «Ходак» – одна з провідних дистрибуційно-логістичних компаній в Україні. Як вашому підприємству вдалося подолати кризові негаразди?
– Фінансово-економічна криза 2008-2009 років позначилася на всіх. Але, передовсім, на товаровиробниках. Через зміни умов на фінансовому ринку почалися економічні негаразди, знизилося виробництво продукції, а отже, й обсяги її реалізації на всіх сегментах ринку, в тому числі — і на ринку харчової продукції, де «Ходак» працює ось уже 17 років. Низька платоспроможність населення призвела до зниження попиту. І звичайно ж, все це далося взнаки.
Але колектив компанії «Ходак» продовжував активно працювати, і саме завдяки цьому витримав випробування кризою. А оскільки для підприємств харчової продукції ТОВ «Ходак» завжди був надійним партнером, то постачання своєї продукції вони довіряли нашій компанії навіть у такий ризикований період. Не менш важливим було й те, що, починаючи з 2005-го року, ми надаємо логістичні послуги, маємо для цього потужну матеріально-технічну базу, високопрофесійний персонал, власний автопарк чисельністю 45 одиниць спеціалізованої імпортної техніки.
Сьогодні географія поставок ТОВ «Ходак» – це понад 2,5 тисячі торгових точок у Центральному регіоні України. Ми співпрацюємо з вітчизняними товаровиробниками, західними партнерами. Нині у нас трудиться більше 650 осіб, усі вони офіційно працевлаштовані, отримують зарплату, причому в жодному разі – не в «конвертах». У складській логістиці та в продажах ми діємо, використовуючи нові технології, завдяки чому суттєво зросла якість послуг нашої компанії.
Безумовно, підприємницької діяльності не буває без труднощів. Але їх можна зробити не такими відчутними, якщо діяти передбачливо, мати достатньо інформації стосовно ситуації на ринку, спиратися на знання – і юридичні, і про товари, з якими працюєш. У цьому нам дуже допомагає співпраця з Торгово-промисловою палатою. Бо ми завжди в курсі подій. А звідси – й результативність роботи, вміння діяти ефективно в будь-яких економічних ситуаціях і досягати тієї мети, яку ми перед собою ставимо.
Наталя Віргуш, «Черкаський край», №30,18 квітня 2012 року
– Володимире Анатолійовичу, які реальні кроки допомоги бізнесу здійснює ТПП?
– Передовсім робота ТПП спрямована на те, аби допомогти бізнесу вийти з посткризового періоду. Це створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, допомога вітчизняним товаровиробникам у пошуку ринків збуту та просуванні продукції за кордоном. У цьому напрямку ми намагаємося активно працювати з владою, аби привернути увагу державних структур до вирішення проблем бізнесу. Також ТППУ надавала свої пропозиції щодо розвитку економіки на загальнодержавному рівні, відстоювала вигідні підприємцям законопроекти, пропонувала свої рекомендації державним виконавчим структурам щодо подолання кризових ситуацій у різних секторах економіки тощо.
Проблеми хлібопекарської, молочної, переробної, виноробної та інших галузей, створення оптових ринків для сільськогосподарської продукції, внесення змін до Податкового кодексу України та законів, які впливають на бізнесову діяльність тощо – все перебувало у зоні постійної уваги ТППУ та її профільних комітетів.
– Чи активно черкаські підприємці співпрацюють із Палатою?
– Так, торік до Черкаської ТПП доєдналося 30 нових членів. Тож нині вона об’єднує 308 промислових і бізнесових структур, організацій, приватних підприємців. У цілому ж кількість членів ТПП України сьогодні становить близько 9,4 тисячі, що майже на 300 членів більше, ніж у 2010-му році. Вже це доводить, наскільки ефективною вважає український бізнес підтримку торгово-промислових палат і ті різноманітні послуги, які вони надають, – інформаційні, освітні, в налагодженні зовнішньоекономічних зв’язків, виставковій діяльності, з питань сертифікації походження товарів, митного оформлення вантажів, проведення експертизи товарів, впровадження Карнетів АТА, пошуку ділових партнерів, нових ринків збуту тощо.
– Чи з’явилися якісь нововведення у роботі Палати?
– Торік Черкаська ТПП започаткувала проведення зустрічей з керівниками підприємств за галузевим принципом, аби уникнути бар’єрів у розвитку галузей економіки. Також палата запровадила практику компенсації підприємствам – членам Палати – фінансових затрат у виставкових заходах. Було проведено понад 20 навчальних заходів з актуальних питань підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності, в яких взяли участь і працівники ТОВ «Ходак». Перспективними для бізнесових кіл області були зустрічі з представниками органів влади, членами закордонних делегацій та ін.
– Наскільки продуктивним є вихід так би мовити «у світ» – за кордон?
– Налагодження міжнародних зв’язків – це також один із головних напрямків роботи як Торгово-промислової Палати України, так і Черкаської ТПП. Торік Торгово-промислову палату України відвідало 103 іноземні делегації з 39 країн світу. Нині діють двосторонні угоди про співробітництво між ТПП і партнерськими організаціями майже в 90 країнах світу. Відбувається постійна співпраця з торгово-економічними підрозділами при посольствах України за кордоном та іноземними дипломатичними представництвами в Україні, делегацією Євросоюзу в Україні. Реалізується ціла низка міжнародних програм і проектів, українські підприємці беруть участь у різноманітних бізнес-форумах як в Україні, так і за кордоном.
При ТПП України діє Міжнародний комерційний арбітражний суд, де тільки минулого року було розглянуто понад 400 справ, працює Морська арбітражна комісія.
Робота проводиться велика, різнопланова і головне – на результат. І така динаміка діяльності, її ефективність безумовно впливає на покращення активності самого бізнесу, від чого великою мірою залежить і розвиток економіки України в цілому.
– ТОВ «Ходак» – одна з провідних дистрибуційно-логістичних компаній в Україні. Як вашому підприємству вдалося подолати кризові негаразди?
– Фінансово-економічна криза 2008-2009 років позначилася на всіх. Але, передовсім, на товаровиробниках. Через зміни умов на фінансовому ринку почалися економічні негаразди, знизилося виробництво продукції, а отже, й обсяги її реалізації на всіх сегментах ринку, в тому числі — і на ринку харчової продукції, де «Ходак» працює ось уже 17 років. Низька платоспроможність населення призвела до зниження попиту. І звичайно ж, все це далося взнаки.
Але колектив компанії «Ходак» продовжував активно працювати, і саме завдяки цьому витримав випробування кризою. А оскільки для підприємств харчової продукції ТОВ «Ходак» завжди був надійним партнером, то постачання своєї продукції вони довіряли нашій компанії навіть у такий ризикований період. Не менш важливим було й те, що, починаючи з 2005-го року, ми надаємо логістичні послуги, маємо для цього потужну матеріально-технічну базу, високопрофесійний персонал, власний автопарк чисельністю 45 одиниць спеціалізованої імпортної техніки.
Сьогодні географія поставок ТОВ «Ходак» – це понад 2,5 тисячі торгових точок у Центральному регіоні України. Ми співпрацюємо з вітчизняними товаровиробниками, західними партнерами. Нині у нас трудиться більше 650 осіб, усі вони офіційно працевлаштовані, отримують зарплату, причому в жодному разі – не в «конвертах». У складській логістиці та в продажах ми діємо, використовуючи нові технології, завдяки чому суттєво зросла якість послуг нашої компанії.
Безумовно, підприємницької діяльності не буває без труднощів. Але їх можна зробити не такими відчутними, якщо діяти передбачливо, мати достатньо інформації стосовно ситуації на ринку, спиратися на знання – і юридичні, і про товари, з якими працюєш. У цьому нам дуже допомагає співпраця з Торгово-промисловою палатою. Бо ми завжди в курсі подій. А звідси – й результативність роботи, вміння діяти ефективно в будь-яких економічних ситуаціях і досягати тієї мети, яку ми перед собою ставимо.
Наталя Віргуш, «Черкаський край», №30,18 квітня 2012 року