18 вересня 2015, 15:32
15-17 вересня 2015 року в Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів відбувся короткостроковий тематичний семінар із підвищення кваліфікації головних бухгалтерів, спеціалістів з бухгалтерського обліку сільських, селищних рад на тему: «Актуальні проблеми децентралізації фінансової системи, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування».
Головною метою семінару було поглибити знання, вміння та сформувати практичні навички, необхідні бухгалтерам сільських, селищних рад для забезпечення ефективного функціонування територіальних громад.
На семінарі обговорили питання територіальної організації влади та реформи місцевого самоврядування; зміни в податковому законодавстві України у розрізі адміністративно-територіальної реформи в Україні; актуальні проблеми децентралізації фінансів, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування; обслуговування місцевих бюджетів за видатками; особливості виконання кошторисів відповідно до чинного законодавства; особливості нарахування індексації, компенсації за невикористану відпустку, оформлення декретної відпустки; особливості проведення ревізій та контрольних перевірок використання бюджетних коштів; нормативно – правові основи регулювання взаємовідносин між Державною фінансовою інспекцією у Черкаській області і підконтрольними об’єктами; проблемні питання нарахування та сплати єдиного соціального внеску; соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витрати зумовлені народженням та похованням.
Особливу увагу на семінарі було приділено питанням поновлення на роботі працівників, що були звільнені у зв’язку із призовом на військову службу під час мобілізації.
Крім питань фахового спрямування, бухгалтери сільських і селищних рад обговорили шляхи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб органів місцевого самоврядування.
Головною метою семінару було поглибити знання, вміння та сформувати практичні навички, необхідні бухгалтерам сільських, селищних рад для забезпечення ефективного функціонування територіальних громад.
На семінарі обговорили питання територіальної організації влади та реформи місцевого самоврядування; зміни в податковому законодавстві України у розрізі адміністративно-територіальної реформи в Україні; актуальні проблеми децентралізації фінансів, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування; обслуговування місцевих бюджетів за видатками; особливості виконання кошторисів відповідно до чинного законодавства; особливості нарахування індексації, компенсації за невикористану відпустку, оформлення декретної відпустки; особливості проведення ревізій та контрольних перевірок використання бюджетних коштів; нормативно – правові основи регулювання взаємовідносин між Державною фінансовою інспекцією у Черкаській області і підконтрольними об’єктами; проблемні питання нарахування та сплати єдиного соціального внеску; соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витрати зумовлені народженням та похованням.
Особливу увагу на семінарі було приділено питанням поновлення на роботі працівників, що були звільнені у зв’язку із призовом на військову службу під час мобілізації.
Крім питань фахового спрямування, бухгалтери сільських і селищних рад обговорили шляхи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб органів місцевого самоврядування.