21 квітня 2016, 12:02
В обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів відбувся тематичний короткостроковий семінар підвищення кваліфікації головних бухгалтерів сільських, селищних рад. У ході навчання бухгалтери поглибили знання та формування практичних навичок, необхідних для забезпечення ефективного функціонування територіальних громад.
На семінарі обговорені питання територіальної організації влади та реформи місцевого самоврядування; зміни в податковому законодавстві України у розрізі адміністративно-територіальної реформи в Україні; актуальні проблеми децентралізації фінансів, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування; обслуговування місцевих бюджетів за видатками; особливості виконання кошторисів відповідно до чинного законодавства; особливості нарахування індексації, компенсації за невикористану відпустку, оформлення декретної відпустки; особливості проведення ревізій та контрольних перевірок використання бюджетних коштів; проблемні питання нарахування та сплати єдиного соціального внеску; соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витрати зумовлені народженням та похованням та інші.
Особливу увагу було приділено змінам у податковому законодавстві у розрізі адміністративно-територіальної реформи в Україні.
Крім питань фахового спрямування, бухгалтери сільських і селищних рад обговорили шляхи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб органів місцевого самоврядування.
На семінарі обговорені питання територіальної організації влади та реформи місцевого самоврядування; зміни в податковому законодавстві України у розрізі адміністративно-територіальної реформи в Україні; актуальні проблеми децентралізації фінансів, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування; обслуговування місцевих бюджетів за видатками; особливості виконання кошторисів відповідно до чинного законодавства; особливості нарахування індексації, компенсації за невикористану відпустку, оформлення декретної відпустки; особливості проведення ревізій та контрольних перевірок використання бюджетних коштів; проблемні питання нарахування та сплати єдиного соціального внеску; соціальне страхування у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності та витрати зумовлені народженням та похованням та інші.
Особливу увагу було приділено змінам у податковому законодавстві у розрізі адміністративно-територіальної реформи в Україні.
Крім питань фахового спрямування, бухгалтери сільських і селищних рад обговорили шляхи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб органів місцевого самоврядування.