08 червня 2017, 19:09

Тясминська гребля – це єдина дорога з Полтави і Кременчука на Чигирин. Щотижня тут проїжджають майже 700 великовантажних машин. За словами чигиринців, чи не найбільші пошкодження дорожнього покриття – від руху десятків великовагових транспортних засобів, що забезпечують роботу місцевої філії СП ТОВ «Нібулон».
Побудована ще в радянські часи споруда не розрахована на таке навантаження і на сьогодні захисна дамба майже непроїзна. У зв’язку з цим, спільним рішенням обласного управління водних ресурсів та Служби автомобільних доріг цю ділянку дороги перекрили, а проїзд автомобілів великогабаритного транспорту направлено через села Стецівка, Галаганівка та місто Чигирин.

«Автомобільна дорога перебуває на балансі Служби автомобільних доріг у Черкаській області. У разі, якщо Службою автомобільних доріг у Черкаській області не буде проведено ремонт в найкоротші терміни, люди обіцяють через два тижні вийти на цілодобову безстрокову акцію», – каже голова районної ради.
Для вирішення проблеми на сесії Чигиринської районної ради із числа депутатів районної ради та представників Черкаської ДЕД ДРГ-4 міста Чигирина створено тимчасову комісію райради з обстеження стану автомобільних доріг в Чигиринському районі. За результатами роботи комісії районними депутатами схвалено ряд проектів звернень до Уряду та відповідних служб Черкаської області щодо сприяння у вирішені стану автомобільних доріг та руху великовагового транспорту Правобережною стороною р. Дніпро. Також було напрацьовано ряд заходів та завдань щодо уникнення надзвичайної ситуації у зв’язку із незадовільним станом Тясминської дамби в с. Стецівка. Однак, зважаючи на значну вартість таких робіт, силами лише місцевих бюджетів питання не вирішити.

На переконання голови обласної ради на разі потрібен конструктивний діалог із представниками підприємства-гігінта, іншими місцевими виробниками і, як результат, – спільні дії із вирішення ситуації, що склалась.
– Тясминську дамбу потрібно ремонтувати, але організовуючи об’їзний шлях потрібно відремонтувати дорогу, на яку спрямований потік транспорту із дороги державного значення Р-10. І чи не найважливішим у цьому питанні є соціальна відповідальність бізнесу й тих товаровиробників, що працюють у районі та користуються автошляхами. І ця проблема існує не лише в Чигиринському районі, вона поширена в межах області і країни загалом. Ми бачимо, що на сьогодні дорожня інфраструктура зазнає негативного впливу саме внаслідок ігнорування правил і перевищення допустимих норм вантажопрохідності з боку перевізників, – наголосив Олександр Іванович та запевнив, що влада області підтримує прагматичну позицію району щодо питання ремонту автошляху та всіляко сприятиме його вирішенню.