15 червня 2017, 17:55

Головна мета навчання – надання знань, вмінь та формування практичних навичок, необхідних секретарям сільських, селищних рад для виконання своїх функціональних обов’язків та забезпечення ефективного управління територіальною громадою в умовах проведення адміністративної реформи.
В рамках семінару відпрацьовані питання реформування місцевого самоврядування; пріоритетних засад кадрової політики; процедури прийняття регуляторних актів; основних аспектів державної реєстрації прав на нерухоме майно; особливостей ведення погосподарського обліку; нормативно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, порядку вчинення нотаріальних дій; вимог до ведення службової документації та організації контролю.
З метою ефективної реалізації в області державної антикорупційної політики для слухачів семінару проведена тематична зустріч, під час якої представники міжрегіонального управління Нацдержслужби України у місті Києві, Київській, Чернігівській, Черкаській областях надали роз’яснення основних напрямів державної політики України у сфері запобігання корупції та впровадження електронного декларування.
Для реалізації програми семінару були запрошені представники апарату Черкаської обласної ради, Головного територіального управління юстиції в Черкаській області, Державної регуляторної служби України в Черкаській області, Черкаського відокремленого підрозділу установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», приватний нотаріус Черкаського районного нотаріального округу.