12 березня 2018, 15:18
![Розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою Розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою](http://oblradack.gov.ua/uploads/posts/2018-03/thumbs/1520859735_pp-03.jpg)
В Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою для уперше прийнятих на державну службу та службу в органи місцевого самоврядування.
За інформацією директора Центру Сергія Демченка Професійна програма побудована за модульним принципом, містить загальну, функціональну і галузеву складові та розрахована на перехідний період до затвердження державного стандарту за спеціальністю 074 «Публічне управління та адміністрування».
![Розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою Розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою](http://oblradack.gov.ua/uploads/posts/2018-03/thumbs/1520859719_pp-11.jpg)
На виконання положень Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки, в яку закладено ідеї зміцнення української державності, в рамках семінару заплановані тематичні зустрічі: «Християнська віра як основа українського національно-патріотичного виховання», «Офіційна політика пам’яті в країнах Центрально-Східної Європи й Україні», «Світова і національна культурна спадщина регіону як основа розвитку історико-культурного туризму».
![Розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою Розпочалась перша сесія семінару підвищення кваліфікації за Професійною програмою](http://oblradack.gov.ua/uploads/posts/2018-03/thumbs/1520859746_pp-01.jpg)
Відповідно до Плану-графіка друга навчальна сесія для уперше прийнятих на державну службу та службу в органах місцевого самоврядування запланована в травні.
Очікуваним результатом підвищення кваліфікації за Професійною програмою є засвоєння знань про сутність та шляхи реалізації державної регіональної, економічної, соціальної, гуманітарної політики в умовах здійснення реформ; розуміння передумов і необхідності конституційно-правової модернізації держави, Стратегії реформування її державного управління та ін.