24 січня 2019, 19:30

Закон має удосконалити механізми подання та розгляду електронних петицій, адресованих органам державної влади. Зокрема, ним передбачається, що для розгляду електронної петиції, яка набрала встановлену кількість підписів, не потрібно скликати позачергову сесію ради або засідання виконавчого комітету ради. Вона розглядатиметься на черговій сесії та засіданні.
Також документом пропонується, що кількість підписів громадян на підтримку електронної петиції та строк збору підписів визначатимуть місцеві ради. А термін розгляду електронних петицій збільшиться з 10 до 20 робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
Законопроектом визначено вимоги до електронної петиції. Ініціаторам слід зазначати орган, якому вона адресована та суть звернення, вказати прізвище, ім’я по-батькові автора та адресу електронної пошти. На веб-сайті відповідного органу або громадського об’єднання, що здійснює збір підписів, обов’язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію. Передбачається також можливість для громадян відкликати свій підпис на підтримку петиції.
Проект закону розроблений на виконання плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронної демократії в Україні, затвердженого розпорядженням КМУ від 08 листопада 2017 року №797.
За інформацією Української асоціації районних та обласних рад