Для забезпечення повноцінного функціонування Жашківського ліцею потрібні кардинальні кроки

17 лютого 2020, 12:28

Жашківський аграрно-технологічний ліцей потребує великих фінансових вкладень для забезпечення свого подальшого розвитку. Такий висновок зробив заступник голови обласної ради Михайло Мушієк, який минулого тижня відвідав цей навчальний заклад.

Для здійснення й забезпечення навчально-виробничого процесу ліцей має навчальний корпус, громадсько-побутовий корпус, два корпуси для навчально-лабораторних і виробничих занять типової забудови, в яких обладнані 13 навчальних кабінетів, 8 лабораторій, 1 майстерня, спортзал, їдальня на 200 посадочних місць, гуртожиток на 200 осіб, навчальне господарство.

Окрім того, ліцей має державний акт на право постійного користування земельною площею 3,13 га під навчальним полігоном та 3,45 га під навчальними корпусами. Для забезпечення підготовки механізаторів виділено Жашківською міською радою 3,4 га орної землі в постійне користування.

Всього ліцензований прийом учнів у навчальний заклад становить 705 осіб. Регіональне завдання здобувачів освіти на 2019-2020 рік виконано на 100%. Станом на 01 вересня  контингент здобувачів робітничих професій становить 420 осіб.

Традиційно тут навчають трактористів-машиністів сільськогосподарського виробництва категорії «А1», «А2»; слюсарів з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водіїв автотранспортних засобів категорії «С»;  обліковців з реєстрації бухгалтерських даних; електрогазозварників; лаборантів хіміко-бактеріологічного аналізу.

Окрім того, заклад здійснює кваліфіковану підготовку кухарів, офіціантів,  операторів комп'ютерного набору, які завжди затребувані на ринку праці.

 На запити ринку праці отримано нові  ліценції на підготовку робітничих професій: оператор з обробки інформації та програмного забезпечення; швачка; коняр; тренер коней; робітник фермерського господарства.

– Візуальне ознайомлення з навчальними кабінетами, їхнє оформлення показало, що педагогічному колективу ліцею необхідно докласти чимало зусиль, щоб реформування професійної освіти, яке вона нині переживає, не відбилося негативно на подальшій діяльності. Потрібні нові пошуки для забезпечення повноцінного функціонування закладу. Як мене запевнили, колектив ліцею над цим активно працює – створена робоча група з вивчення ринку праці на підприємствах та організаціях району; ведеться профорієнтаційна робота, залучаються до вирішення проблем спонсори, зацікавлені підприємства, державні структури, місцеві органи влади. Тільки такі зусилля і кроки забезпечать для навчального закладу збереження юридичного статусу, – зазначив заступник голови обласної ради Михайло Мушієк.


Виконавчий апарат обласної ради