17 жовтня 2017, 20:36

Ці та інші питання будуть розглянуті на короткостроковому тематичному семінарі «Актуальні проблеми децентралізації фінансової системи, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування» для головних бухгалтерів виконавчих апаратів районних рад, що розпочався у Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.
В рамках семінару заплановано тематичні зустрічі, під час яких його учасники ознайомляться з актуальними проблемами децентралізації фінансів, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування; питаннями бухгалтерського обліку в бюджетних установах; застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі; нарахування зарплат та обліку розрахунків з оплати праці в бюджетних установах; нарахування і виплат відпускних та різних видів матеріальних допомог; відповідальності за порушення трудового законодавства; особливості проведення ревізій фінансово-господарської діяльності органами Державної аудиторської служби України та типових порушень, які було встановлено за результатами проведених перевірок; соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витрат, зумовлених народженням та похованням.
Для реалізації програми семінару запрошені фахівці Департаменту фінансів обласної державної адміністрації, Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області, Управління Держпраці у Черкаській області, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Черкаській області.
Першого дня семінару начальник відділу фінансів бюджетної сфери Департаменту фінансів обласної державної адміністрації Євгеній Костюченко та начальник відділу аналізу та планування доходів місцевих бюджетів цього ж Департаменту Вікторія Диченко провели «круглий стіл» на тему: «Проблеми децентралізації фінансів, зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування».