Завершився семінар з ділового українського мовлення в сфері державного управління та місцевого самоврядування

19 лютого 2015, 19:58
Завершився семінар з ділового українського мовлення в сфері державного управління та місцевого самоврядуванняУ Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів завершився постійно діючий тематичний семінар підвищення мовної компетентності керівників та спеціалістів апарату, управлінь, відділів обласної державної адміністрації, виконавчого апарату обласної ради, Черкаського міськвиконкому.

Діяльність державного управлінця вимагає не тільки професійної компетентності, а й практичних навичок усного і писемного спілкування, широкої мовленнєвої практики, вміння точно виражати поняття і категорії у різних сферах державного управління. Державний службовець має бути ефективним оратором під час проведення ділових нарад і засідань, спілкування з громадянами, тому уміння правильно й чітко висловити свої думки, володіння мистецтвом публічної мови є складовими іміджу сучасного посадовця.

17 лютого 2015 року в Центрі завершився постійно діючий семінар «Ділове українське мовлення в сфері державного управління та місцевого самоврядування», слухачами якого були 55 керівників, спеціалістів структурних підрозділів обласної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Програму семінару реалізовували завідувач кафедри журналістики, реклами та PR – технологій Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького, кандидат філологічних наук, доцент Тетяна Бондаренко та керівники структурних підрозділів апарату обласної державної адміністрації.

За інформацією директора Центру Сергія Демченка, всі слухачі семінару під час комплексного вихідного тестування, продемонстрували високий рівень знань з ділової української мови та діловодства.

Вважаючи на те, що рівень мовної культури є важливим аспектом формування іміджу державного службовця й установи, в якій він працює, можна стверджувати, що семінар став засобом духовного розвитку і вдосконалення держслужбовця як особистості в умовах підвищення вимог до комунікативної діяльності посадовців.