29 липня 2015, 18:02
«Черкаський край», №59, 29 липня 2015 року
Що найбільше хвилює черкасців та як реально допомогти громадянам, які звертаються до неї на прийом, розповіла депутат обласної ради Світлана Трофімова під час прес-конференції.
Грунтовний аналіз був здійснений на основі звернень заявників, починаючи з 2012 року. Депутатський прийом дає чіткі уявлення про настрої в суспільстві, вказує напрямки, куди потрібно спрямувати свою діяльність, — зазначила Світлана Трофімова. — Отож, визначено, що найбільш проблемними для заявників є сфери соціальна та житлово-комунальна. І лише 2 відсотки усіх звернень (в середньому за рік їх близько п\'ятисот) стосувалися пропозицій, як же вдосконалити ту чи іншу сферу. З такими ініціативами на особистий прийом до депутата заявники приходять украй рідко. Це свідчить про те, що люди не усвідомлюють, що саме народ є джерелом влади. Що їхні пропозиції можуть слугувати приводом для законотворчих ініціатив. А депутат — це представник територіальної громади.
Особливо запам\'яталась депутату робота зі зверненням мешканця багатоповерхівки, що в Черкасах по вулиці Орджонікідзе.
— Громадянин поскаржився на те, що тричі на тиждень підвал будинку заливала каналізація. Щоб з\'ясувати причину та допомогти, довелося підготувати й направити у різні організації аж 47 депутатських запитів. Виявилось, що каналізаційна труба мала неправильний кут нахилу, тому й виникали затоплення. На щастя, і цю проблему спільно з небайдужими громадянами вирішили, — розповіла Світлана Трофімова.
Для незахищених верств населення звернення до депутата є одним з небагатьох способів захистити свої права, отримати роз\'яснення. І саме тут депутат має усвідомлювати власну відповідальність перед цими людьми й ефективно використовувати всі механізми, передбачені законом, для роботи зі зверненнями.
Громадяни недостатньо обізнані з новими законодавчими змінами, не орієнтуються в сучасних реформах, не розуміють їхньої суті. Якщо держслужбовців, депутатів сьогодні навчають з метою дієвого застосування нового законодавства, то з громадянами ніхто не проводить такої роботи. Тому вони не можуть брати участь в управлінні життям міста, області.
До зустрічі також долучилися і заявники, яким вдалося позитивно вирішити свої питання. Своєю історією поділилася багатодітна мати Тетяна Лозовенко, яка має на руках дитину з ДЦП. Голова громадської організації «Ветерани ПАТ «Темп» Володимир Добрийвечір розповів, як члени його організації вирішили свої проблеми, звернувшись до депутата.
На завершення Олександра ІПаврилова (ГО «Об\'єднання «Самопоміч»), Максима Оробця, Володимира Добрийвечора (ГО «Ветерани ПАТ «ТЕМП») та Тетяну Лозовенко (ГО «Християнське громадське об\'єднання «Дім Іавіса», ГО «Спілка батьків дітей інвалідів оновлена») відзначили подяками за плідну співпрацю у соціальній сфері.
Що найбільше хвилює черкасців та як реально допомогти громадянам, які звертаються до неї на прийом, розповіла депутат обласної ради Світлана Трофімова під час прес-конференції.
Грунтовний аналіз був здійснений на основі звернень заявників, починаючи з 2012 року. Депутатський прийом дає чіткі уявлення про настрої в суспільстві, вказує напрямки, куди потрібно спрямувати свою діяльність, — зазначила Світлана Трофімова. — Отож, визначено, що найбільш проблемними для заявників є сфери соціальна та житлово-комунальна. І лише 2 відсотки усіх звернень (в середньому за рік їх близько п\'ятисот) стосувалися пропозицій, як же вдосконалити ту чи іншу сферу. З такими ініціативами на особистий прийом до депутата заявники приходять украй рідко. Це свідчить про те, що люди не усвідомлюють, що саме народ є джерелом влади. Що їхні пропозиції можуть слугувати приводом для законотворчих ініціатив. А депутат — це представник територіальної громади.
Особливо запам\'яталась депутату робота зі зверненням мешканця багатоповерхівки, що в Черкасах по вулиці Орджонікідзе.
— Громадянин поскаржився на те, що тричі на тиждень підвал будинку заливала каналізація. Щоб з\'ясувати причину та допомогти, довелося підготувати й направити у різні організації аж 47 депутатських запитів. Виявилось, що каналізаційна труба мала неправильний кут нахилу, тому й виникали затоплення. На щастя, і цю проблему спільно з небайдужими громадянами вирішили, — розповіла Світлана Трофімова.
Для незахищених верств населення звернення до депутата є одним з небагатьох способів захистити свої права, отримати роз\'яснення. І саме тут депутат має усвідомлювати власну відповідальність перед цими людьми й ефективно використовувати всі механізми, передбачені законом, для роботи зі зверненнями.
Громадяни недостатньо обізнані з новими законодавчими змінами, не орієнтуються в сучасних реформах, не розуміють їхньої суті. Якщо держслужбовців, депутатів сьогодні навчають з метою дієвого застосування нового законодавства, то з громадянами ніхто не проводить такої роботи. Тому вони не можуть брати участь в управлінні життям міста, області.
До зустрічі також долучилися і заявники, яким вдалося позитивно вирішити свої питання. Своєю історією поділилася багатодітна мати Тетяна Лозовенко, яка має на руках дитину з ДЦП. Голова громадської організації «Ветерани ПАТ «Темп» Володимир Добрийвечір розповів, як члени його організації вирішили свої проблеми, звернувшись до депутата.
На завершення Олександра ІПаврилова (ГО «Об\'єднання «Самопоміч»), Максима Оробця, Володимира Добрийвечора (ГО «Ветерани ПАТ «ТЕМП») та Тетяну Лозовенко (ГО «Християнське громадське об\'єднання «Дім Іавіса», ГО «Спілка батьків дітей інвалідів оновлена») відзначили подяками за плідну співпрацю у соціальній сфері.