16 вересня 2016, 20:05

Передувало сесії засідання постійних комісій та президії районної ради, на яких детально опрацьовано всі питання порядку денного.
На початку роботи із зверненням до депутатів районної ради виступила головний лікар ЦРЛ Світлана Бойко, яка попросила сприяння у вирішенні капітального ремонту санітарного автомобіля.

У ході пленарного засідання депутати заслухали і затвердили звіт начальника фінансового управління райдержадміністрації Тетяни Близнюк про виконання районного бюджету за І півріччя 2016 року та внесли зміни до рішення районної ради від 23.12.2015 № 2-4/VІІ «Про районний бюджет на 2016 рік».

Народні обранці підтримали проект рішення про встановлення додаткових пільг з оплати за навчання в Драбівській дитячій школі мистецтв на 2016 - 2017 навчальний рік, згідно якого від сплати за навчання звільняються діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які прибули на тимчасове проживання до району з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, діти, батьки яких є учасниками антитерористичної операції.

У ході роботи надано дозвіл комунальному підприємству «Драбівські теплові мережі» на виготовлення проектно-кошторисної документації щодо реконструкції котельні.
Крім того, розглянуто низку земельних питань та тих, що стосуються управління майном районної комунальної власності.
На розгляд сесії було внесено 26 питань, 2 з яких у процесі роботи відхилено. З решти питань порядку денного роботи сесії районної ради схвалено відповідні рішення.

На завершення голова районної ради Володимир Дзега зачитав депутатам відповіді на їх звернення до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, орендарів земельних ділянок району, сільських, селищних рад щодо розпаювання земель державної власності та до Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України щодо впровадження мораторію на підвищення з 1 липня 2016 року тарифів на житлово-комунальні послуги.
Після пленарного засідання районної ради, відповідно до плану роботи, проведено робочу нараду з сільськими головами.